Saturday 10 July 2010

bodya pukkaa


Lupailin tehdä seuraavaksi jotain molemmille sukupuolille sopivaa.. No ei ehkä tämä on nyt kuitenkin hieman enemmän poikamainen. Kangas on Eurokankaan palalaarista ja tähdet painoin tuomaan siihen vähän eloa. Alunperin olisin halunnut tehdä resorit punaisesta, mutta sitä ei äidin tuomasta jämäkassista löytynyt. Mustaa sen sijaan oli paljonkin, joten päätin tehdä sillä. Nepit vielä puuttuu ja sitten se on valmis. Kaava on Ottobre 3/2010 lehdestä, tein vain pitkillä hihoilla tämän.

Monta bodya on leikattuna ja ne odottavat joko painantaa tai resoreita. On se sitten hankalaa, kun oma kämppä on niin pieni, että olen suosiolla jättänyt saumurin kotipuoleen ja sitten kun sillä kämmään niin ratkojat ynnä muut välineet ovat toisaalla. Siksi siis vain yksi valmis body tällä kertaa ja toinen tähtibody tulee piakkoin, kun saan vähän fiksattua.



Ihanaa jäätelökesää kaikille, meillä sitä syödään melkein joka päivä!

4 comments:

  1. Eksyin blogiisi, ihanan bodyn olit painanut. samoin korit on hienoja.

    ReplyDelete
  2. Kiitos tuhannesti. Saa eksyä uudestaankin :)

    ReplyDelete
  3. Löysin tänään blogiisi. Kivan bodyn olet tehnyt. Tykkäsin myös siitä kukikkaasta. Mielestäni hieno yhden värin kuvio -alkoi het tehdä mieli kokeilla jotain samanlaista.

    ReplyDelete
  4. Mä olen ihan hämmilläni täällä, kaikki noi bodyt ja muutkin jutut on tosi upeita. Vitsit, miten osaatkin! Ja miehesikin on tehnyt kestovaippoja itse.. mä olen ihan shokissa.. Tosi upeita kaikki!

    ReplyDelete

Thanks for leaving a super lovely comment!

Related Posts with Thumbnails